Måndag

Idag har vi haft en fullspäckad dag!
Först iväg till Naemis faster och kusiner för att spendera förmiddagen med dom och även käka lunch tillsammans. mysigt värre!!
Sen åkte vi vidare till salongen och sa hej och fixade med lite smågrejer innan spanienresan!
Sen gick vi inte till stan och fick äntligen köpt ett par skor till Naemi som hon kan ha på dagis men svindyrt är det verkligen. Så nu blev jag 600kr fattigare.. :( buhuhu... Men men så är det, måste ju ha ett par bra skor när hon är ute och leker!


Naemi springer runt här hemma och kastar bollar överallt. Jag väntar på att Jesper ska komma hem så jag kan åka och handla, sen ska jag titta in hos Anna & Joakim för att se på deras nya hus dom flyttat till!! Spännande värre! :D
Vi hörs kanske senare!


Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

dörrarna blev skit fina, ucha vilket pris för skorna, men vet ju hur det är. :)

Svar: ja fy, de där små ruinera oss!! hahahaha.. :P
CAMILLA

2012-09-17 @ 21:03:33
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0