Träningsstart!

Japp, imorgon gäller det. Då blir det första träningen för mig detta året. Har såklart hunnit med lite promenader men imorgon blir det träning på gymmet. Jag får det bästa sällskapet dessutom, bestående utav Alexandra och Gabriella!! Nu ska vi peppa varandra en massa. Kommer nog få en rejäl träningsvärk till helgen men få se till att stretcha så ska det nog bli bra ;-)
bild från google





Varit lite frånvarande de sista. Har varit nere i småland och som alltid är jag dålig att uppdatera när jag är där nere. Jag och Naemi har i alla fall umgåtts och myst en massa med mamma och pappa (mormor och morfar), sen har jag även fått några dagar med mina bästa vän Åsa. Nästa vecka flyttar hon till Spanien och vi vet inte riktigt när vi kommer ses igen. Men hon lovade att hälsa på till sommaren, sen får ju vi boka en resa ner dit och hälsa på! =) '
Här är ett kort från sommaren 2010 när jag var och hälsade på henne i Sevilla, där hon då bodde. Denna gången flyttar hon ner permanent och först blir det Madrid, sen lutade det åt Alicante och det tyckte jag lät toppen för då är det ju hur lätt som helst och flyga ner och hälsa på!!! =)
Fina fina underbara vän, alltid lika spännande och följa ditt liv och alla äventyr du är med om! Kommer saknar dig en massa!! <3




Besök hennes blogg här om ni vill läsa om hennes liv i spanien!

Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

fy vad avnings jag blir nu, måste också träääääääna :( haha lycka till allafall !!

2012-01-06 @ 12:45:57
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Asa Backhouse

Tack sota Camilla! Jag kommer att sakna dig ocksa, och jag hoppas att det inte drojer for lange innan vi ses nasta gang! Jag lovar att jag ska uppdatera bloggen mer an vanligt! :) Lycka till med traningen! Du kommer nog att alska det nar du kommer igang igen! Puss och kram

2012-01-08 @ 17:13:37
URL: http://asabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0