Måndag

Usch vilken natt!!! Naemi vaknade första gången kl.02.20 och sen dess har hon vaknat från och till hela tiden. Känns som jag knappt fått sova någonting. Men men bara att gilla läget. Hon har sovit väldigt dåligt de sista så hoppas inte det håller i sig allt för länge. :S När det är vardag får ju jag ta nattpassen själv eftersom Jesper måste sova när han ska jobba. På helgen är han snäll och gå upp med henne så jag få sova. =)
Idag ska vi träffa dom bästa Johanna, Mio, Katarina och Viggo. Ska bli mysigt att träffas igen!!! 

Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

stackare, men det går i perioder :( hoppas det blir bättre snart :) <3

2012-01-16 @ 08:54:05
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag kan vilken dag som helst :) Så bestäm när du tycker att det passar in bäst? :) hehe..

2012-01-16 @ 09:04:50
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0