Lördag

God morgon!
Aj aj aj börjar jag dagen med.. Usch vilken träningsvärk jag har!!! Känner mig som värsta pensionären idag, stel och ont i kroppen! Men egentligen inte så konstigt eftersom jag är så otränad. Nej fick ställa in träningen med Sandra idag, känner att jag måste vila kroppen. Vad trodde jag egentligen liksom? Att jag inte skulle känna nått?! haha.. Jaja, få ta träningen lite stegvis och inte köra slut på kropen det första jag gör.

Nå idag är dagens planer att först klippa Jesper, han ska ut ikväll så då måste han ju bli fin i håret. Sen får vi se om Sandra och Simon kikar upp en sväng. Ikväll blir det tjejkväll med tacos hos Anna dit kommer också Johanna, Jennie och Clara. Kommer bli en kanonkväll med massa mys!! =)

Kommentarer
Postat av: Bella

Ja absolut! Hon e ju inte suuuper tränad på bilden men de ligger nog en del jobb bakom det :P Ska nog gå bra, bara ge sig an på det!



Tack, det blev en jättemysig dag igår!

Hoppas du återhämtat dig tills i morn!:P Visst e de gött me lite träningvärk? ;D

2012-01-07 @ 11:17:58
Postat av: Frida-bebis på jäsning ♥

Härligt med lite träningsvärk :D sån värk gillar jag :)

Längtar tills jag kan köra igång ordentligt igen.



Låter som du får en mysig dag med lite tjej mys och god mat.



Kram kram

2012-01-07 @ 12:35:20
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser

Visst var dom söta : gillade dom massor :)



Jag gillar koftan kanon mycket, hade aldrig köpt än själv sÅ väldigt snällt av mamma och pappa :)



Haha robin är en klass för sig stundtals  vi har så bra pappor 

2012-01-07 @ 16:34:25
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0