Helgen

Haft en helt underbar helg tillsammans med min lilla familj <3
Igår åkte vi ner till Göteborg för att shoppa och mysa med restaurangbesök. Naemi skötte sig så bra och hon tyckte det var så roligt att sitta i vagnen och kika på alla människor. Blev en hel del shoppat men såklart mest till Naemi. Jag köpte mig nya träningskläder och träningsskor så nu blir det ännu roligare att träna! =)
Fick invigt dom redan idag med ett gymt pass tillsammans med fina Alexandra. Så härligt att kommit igång med träningen på riktigt. Denna veckan hann jag med fyra pass, det är inte dåligt! =)
I eftermiddag var vi hos kära svärfar och fick jättegod mat och sen blev det massa busande med Naemi.
Helt enkelt varit en kanonhelg!!!

Just det, måste ju berätta att Naemi lärt sig att vinka! hihi.. det är så gulligt! Dock gör hon inte det på beställning men om det är någon som kommer som hon känner igen så vinkar hon till dom. Hon vinkade tom. till hennes mormor och morfar när vi skypade igår! Gullunge, ska se om jag kan få det på film så ni få se! =)
Sen fick vi sänka hennes säng nu eftersom hon börja resa sig och det är bäst att sänka innan någon olycka inträffa. Så här händer det saker hela tiden! Så roligt!! =)

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack söta du! Ja nu satsar jag på ett vältränat ass och magrutor haha ;D

Jaa... Du kommer nog hamna i bläckträsket du me efter du gjort sin första ;) de e giftigt!

2012-01-15 @ 20:39:46
Postat av: En chic mammas bekännelser

åååhh härligt med utveckling, det är så skoj !! vi kankse kan ses på ons ? har fullt upp hela v men ons e jag ledig, hade varit skojj att ses !! saknar er massor !



okejj skojj, jag längtar tills tisdag då vår vattendebut börjar :D



kramar going ! <3

2012-01-15 @ 21:10:13
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser

okejj ja men jag hade kunnat komma efter det om det är okej :)



hur var det i onsdags ? :)

2012-01-15 @ 21:58:28
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh stora tjejen :D Gud så duktig hon är, verkligen framåt! Nu går det fort :) <3

2012-01-15 @ 22:24:56
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja precis :)



Nej nu kör vi :) Tycker veklingen att det är så himla skoj :) Ser fram emot varje gång nu!



Har ni tid att ses något i veckan kanske? :) Så dom små får leka lite :)

2012-01-15 @ 22:38:55
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser

okej, då får hon har kvar sin ett tag till :) den hon har är till 13 kg, läste på den stolen vi vill ha att den är från 5 mån men sen när man läser vidare på andra sidor är det bra om barn kan sitta själv först innan man byter till en storlek större. Så vi får vänta :) tur man har mammor med äldre barn som vänner så man kan få tips och råd :D

2012-01-16 @ 07:44:01
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0