September = Höst?!

God morgon!
Vilken hälig dag det verkar bli idag, en riktigt fin start på denna hösten, ja för nu är det väl ändå höst nu när det är september?!
Tänkte jag skulle åka och köpa massa massa ljus och te någon dag som jag kan ha när det blir mörka och dystra dagar, då får man ta och mysa till det ordentligt!!!
(bild från google)
Funderar på om jag ska börja titta på någon ny serie, har ni några tips?! Har ju i och för sig inte kollat på Grey´s Anatomy som alla säger är så bra men vet inte, kanske finns fler intressanta??

Kommentarer
Postat av: Bella

Ja nu är det höst! En perfekt start på hösten med sånt här väder :) De e ingen sommarvärme riktigt och det luktar liksom höst i vindarna, love it! :)

Nu kan jag se din header förresten, jättefin!!

2011-09-01 @ 13:20:18
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: mrs Reinhold - blivande mamma

kom till torp då så kan vi fika samtidigt :D de har ju en the butik där :D

2011-09-01 @ 14:20:04
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja nu är det höst och man får sitta inne på kvällarna framför tvn med lite varmt att dricka och massa ljus tända :)



Vet inte riktigt vilken serie som är bra, men Greys Anatomi verkar ju många ha fastnat för.

Har sj inte följt den heller (hinner inte kolla på tv knappt)



Ha en fin Tors



Kramis

2011-09-01 @ 15:03:36
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Emma

Du MÅSTE se Greys! Herregud hur har du kunnat missa den? ;)

2011-09-01 @ 17:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0