Frågor & Svar

Jag fick två frågor som jag tänkte jag skulle svara på här i ett inlägg!

1. Snyggt! Man kan ju inte tro att du precis har fått barn! Hur blev du av med magen så fort?! Lyckans ost och som sagt, snyggt!

Svar: Nej jag har tur att jag slapp kämpa bort mina gravidkilon. Fast i och för sig så gick jag bara upp 6kg så när Naemi kom ut och likaså fostervattnet och moderkakan så vägde jag 10kg mindre direkt. Så jag gick alltså ner i mig själv under graviditeten. Så magen försvann på direkten! =)



2. Fin flicka - fint namn :) var har hon
Fått Ellen och Madeleine ifrån? Kram

Svar: Ellen är ett släktnamn. Det hela började med att min morfar gick bort väldigt hastigt förra året, det var väldigt jobbigt både för mig och min familj. Så när jag två månader senare blev gravid så visste jag att det är min morfar som har skickat den finaste ängeln från himlen till mig och min familj. Sen trodde jag hela tiden att det var en liten pojk i min mage så jag hade redan bestämt att våran "son" skulle få heta min morfars namn i mellannamn men ut kom det ju en liten flicka så då fick jag tänka om. Eftersom min morfar har betytt så mycket för mig så kände jag ändå att jag ville har något efter honom och då tog jag Ellen som hans mamma hette. Ellen tycker jag även är ett jättefint namn!


Madeleine fick hon heta eftersom jag tycker det är ett jättefint namn och även för att hon är vår lilla prinsessa!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0