Update

Dåligt med uppdatering denna veckan, dels för att jag inte hunnit men även för att jag inte haft lusten till det. Börjar skriva men sen ångrar jag mig och radera :S
Veckan har gått med rusande fart och haft fullt upp hela tiden, men det är så det ska vara! Hunnit träffa fina vänner och varit på ÖF med Naemi. Dessutom var vi på matstart igår, så då fick hon prova att äta morotspuré och broccolipuré. Dock tyckte hon inte om broccolin så mycket! Men på söndag blir hon ju redan 4månader, tiden springer iväg!! 
I alla fall idag tog jag och Naemi oss en sväng ut till Stenugnsund för lite shopping och fika med Jasmina. Alltid lika mysigt och roligt att träffa henne!! Älskade fina fina Jasmina, så bra att hon jobbar i Stenugnsund nu så vi kan ses lite mer! =)
Fick i alla fall shoppat lite granna, smink till mig och kläder till Naemi. Ska visa er kläderna jag köpte till henne i ett annat inlägg!

Imorgon är det babysim igen, ska bli så kul och denna gången ska hon nog få dyka. Få se hur detta kommer att gå. Ska i alla fall filma så man få det på film sen!
Bild från förra veckan vi var på babysim.

Annars blir nog dagen lugn imorgon, ska passa på att klippa Jesper och sen kommer hans pappa så han blir klippt han med.
På söndag till måndag åker jag på spa i Smögen med jobbet, ska bli så roligt och skönt!! Dock kommer det bli jobbigt att vara borta från Naemi i två dagar. Men både nyttigt för henne och mig att sakna varandra lite tror jag allt! Ska få två behandlingar. Den ena är halvkroppsmassage och den andra en ansiktsbehandling, så skönt! Sen blir det nog en hel del badande och relax! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0