Tisdag

God morgon!
Tisdag idag och en dag nämre fredag då vi ska åka till Västerrås och hälsa på min barndomsvän och hennes fästman :D Som vi längtar och det ska bli riktigt roligt att komma iväg och se en ny stad! =)
Idag ville Naemi inte sova länge utan vaknade vid halv sex, alldeles för tidigt om ni fråga mig. Tillslut efter hon legat och "pratat" en stund så somnade hon om till halv sju. Dock är jag väldigt trött idag så få nog passa på att sova en stund sen när hon sover :D Idag får det bli en lugn dag hemma. Vid fem ska jag iväg till finaste Malin och hälsa på och äntligen få se deras hus de köpte i sommras och även se deras nya familjemedlem, en liten kattunge!

Kommentarer
Postat av: Bella

haha ja kanske, fast jag och Lotta kommer ju ifrån samma ställe ;) Tror de e jag som säger fel! :P



En av mina närmsta vänner bor i västerås ju :P Lite småmysig stad. Har du tid att klippa någon dag? Menar inte att stressa men blir tokig på mina svinto toppar! ;)

2011-10-04 @ 08:45:36
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: mrs Reinhold - Mamma till Hailey !

Hailey har både sovit dåligt och vaknat tidigt :p mat var 3 h, suck vad trött jag är nu haha :p Pigg som en mört ligger hon och sprattlar haha

2011-10-04 @ 09:29:03
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Bella

mm det beror på vilken tid? Ska träna runt 17 tiden tänkte jag...

2011-10-04 @ 12:36:10
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilka krav jag får på mig när du skriver att du ska få se en ny stad ;) haha. Men som vi längtar nu! Kram

2011-10-04 @ 16:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0