Tisdag

God morgon!
Just nu sitter jag i soffan och dricker en kopp kaffe och har lite morgonmys med tända ljus. Visst är det mysigt när man kan börja tända ljus på morgonen =)
Naemi är pigg och leker för fullt i babygymmet. Man märker att hon verkligen gillar det! Ligger och prata med apan som om den vore hennes bästa vän, haha...
Igår hade jag en lugn dag här hemma, man märkte på Naemi att hon var trött efter resan i söndags (som tog 5,5h med stopp några gånger) och hon sov tre gånger på dagen. Jag var också vansinigt trött igår så jag passade på att sova med henne :P gött att vara mammaledig!

När Jesper kom hem från jobbet åkte vi och kollade på ett hus, men blev en besvikelse eftersom det var värsta renoveringsobjektet och det hade vi inte riktigt räknat med när vi sett bilderna på nätet. Ja, och ett renoveringsobjekt är vi inte så sugna på nu när vi har lillan. Såklart att en del får man ju räkna med när man köper hus, men inte att renovera allt känns inte så lockande just nu.
På kvällen kom fina Bella hit och jag klippte hennes hår så alla slitna toppar försvann sen drack vi lite tee och pratade bland annat hus, haha.. Funderar på att anlita henne som våran agent, hon har bra koll!! :P Alltid lika trevligt att träffa henne!

Idag är dagens planer att besöka Alexandra och Lovisa, ska bli roligt! Känns som det va längesen vi träffades nu så det är verkligen på tiden! Så denna veckan bestämde vi oss också för att går bort till öppna förskolan på torsdag. =)
I eftermiddag åker vi till Naemis farmor och hälsa på, ska slänga i lite slingor i hennes hår och sen vill jag gosa med kaninungarna de fått, så himla söta! Ska passa på att fota dom så ni får se senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha men de e ju så kul o kika på hus ;P

Jättesöt klänning du hittade till Naemi!



Snackade med Tess ang fredag och hon kunde inte. Hon blev jätte besviken för att hon skulle jobba o sa:" Fan vad tråkigt, hade varit kul o lära känna lite folk och speciellt Camilla, hon e en sån tjej som man vill ha som vän!" Tyckte de va så gulligt sagt :P



Tack för igår, håret känns underbart :D

2011-10-11 @ 10:48:11
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0