Mys med tjejgänget

Idag åkte jag, Naemi, Johanna och Anna till Jennifer för att gosa massa med sötaste Hailey. Vi tog med oss lunch och blåbärspaj så blev mycket prat och som sagt massa massa bebisgos! Hon var helt fantastiskt söt lilla Hailey, dock fick vi knappt se hennes ögon eftersom hon sov nästan hela tiden de tre timmarna vi var där. Naemi var så stor mot lilla lilla Hailey, gud jag har glömt hur små dom faktiskt är i början. Riktig mysig dag med tjejgänget! Och Naemi var så redig och snäll hela tiden, lite ledsen i bilen men Anna fixade en tuggumipåse som var rolig att leka med tyckte hon!!  =) Sen måste jag ju avslöja att min fina vän Johanna är gravid, så himla roligt! Så i mars tittar det ut en till liten bebis i tjejgänget, som vi alla längtar! Stort grattis igen till dig och Tobias gumman! =)



Här kommer lite bilder från dagen!
Jag och sötaste Hailey!
Vackra gravida Johanna med Naemi!
Hailey kändes som en liten fjäder i famnen!
Jennifer hade en apparat som man kunde lyssna på bebisens hjärtljud i Johannas mage. Gud så härligt, blev alldeles tårögd. så mysigt att höra ett litet hjärta slå, tänk att det är en liten liten människa där inne: Helt fantastiskt!!! Hittar ni förresten lilla Hailey på kortet?! Ser ut som hon är en liten docka där jämte Anna i sängen =)
Naemi blev trött av allt vårt tjöt, så hon lånade Haileys säng en stund! ;)
Fina Anna och sötnosen Hailey!
Snygga mamman Jennifer och dottern Hailey med öppna ögon ;)
En riktig liten livsnjutare! Vackra lilla Hailey!
Tack för en helt mysig dag tjejer! <3

Kommentarer
Postat av: mrs Reinhold - Mamma till Hailey !

Tack själv, gud det var så himla mysigt och din dotter är ju helt underbar !! stor tjej nu, helt insane va de växer snabbt, kanske skall börja uppskatta bebistiden :P Vi måste ses snart igen, får komma till er nästa gång ! tack åter igen !! <3

2011-10-03 @ 20:26:31
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Alexandra

VAckra ni <3

2011-10-03 @ 21:01:57
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: Jennie - Mamma till Malva

sv: Tack så mycket :) Ja jag vet, det lila bandet blev jätte bra. Ville ej ha det vanliga ljusrosa :)



Åh det var en liten bebis, hur gammal är hon? Såg att din söta dotter är för den 23/6 :) Min dotter Malva är för den 9/6 :)

2011-10-03 @ 22:49:06
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Frida- med bulle på jäsning ♥

Va mysigt ni verkar ha haft det igår! Så söt liten Hailey och ni mammor verkar pigga och fräscha trots små barn som håller er vakna på nätterna.



Sv: Hahaha ja nu har magen bara smällt till! Typ världens explosion på den ;) haha



Men nu ser ju folk verkligen att man är gravid och inte bara små tjock ;)



Ja men Naemi har jag haft på listan med och Noomi men vi får se va de blir för kön först hihi ;)♥



Ha en fin tisdag gumman!



Puss o krama

2011-10-04 @ 07:02:46
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Bella

Jaa jag läste detta :) Tiden går skrämmande snabbt! Dom blir stora allt för snabbt :)

2011-10-04 @ 07:25:26
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Mysigt.. :).

2011-10-05 @ 19:47:16
URL: http://lillapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0