Förvaring till leksaker

Eftersom Naemi inte har ett eget rum och redan börja få massa leksaker så har jag funderat på hur vi ska göra för att förvara allting. Har kollat runt olika förvaringslösningar så som ikea osv. men inte riktigt fastnat för deras. Idag hittade jag på ellos en jättefin förvaringshylla, där hon kan har sina leksaker. Få nog bli att beställa denna, vad tycker ni?!
Har tänkt att göra iordning en mysig lekhörna åt henne i vardagsrummet tills det att vi flyttar till större då hon få sitt egna rum!
Vad har/tänkt ni själva för leksaksförvaring till era barn?! Uppskattar tips! =)

Kommentarer
Postat av: Bella

Jättefin ju! Vi hann inte ens tänka på det förän Andreas mormor gav oss en låda med massa leksaker :) hade jag fått välja hade jag också kört på nån sån hylla!

2011-10-15 @ 07:48:28
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Den var verkligen jättefin! Jag har tänkt mkt på de med men jag har inte kommit på nån bra lösning än. Men denna ska jag ha i tankarna ;)



Sv: Det var riktigt härligt att träffas allihop. Fast de blir ju rätt livat ;)

Kram

2011-10-15 @ 16:58:23
URL: http://idacarlgren.blogg.se/
Postat av: Frida-bebis på jäsning ♥

Den var jätte fin ju! passar bra i ett barnrum det är skoj med lite färg och inte bara vitt vitt vitt ;)



2011-10-16 @ 10:19:57
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0