-

Du är det finaste jag vet!

Kommentarer
Postat av: Frida-bebis på jäsning ♥

Tack söta du! Ne jag valde att inte skriva om behandlingen på bloggen för kände att då skulle pressen öka på mig och folk är såklart nyfikna på hur det går osv.

Jag hade lite inställningen att fungerar inte de här med sprutorna så får jag väl vänta tills jag är 25 för det är först då man får göra IVF behandling.

Så kanske fungerade det pga att jag tränade och tänkte på annat under tiden.

Men klart vart jag chockad när det verkligen var ett + sen på stickan. För mina hormoner som jag tagit kunde ge falskt + utslag också så trodde först inte på första testet hahah

Tog nog 3 st inom 2 veckor för att verkligen inse att det fortfarande höll i sig.



Hoppas du haft en bra dag gumman



Puss o kram

2011-10-21 @ 22:32:17
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Bella

Så himla fin bild! Ni ser så höst-mysiga ut :)

2011-10-24 @ 10:39:41
URL: http://gabriellalexus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0