Reklamfilm



Hittade denna bild på pappas dator från förra året när jag och Jesper var med i en reklamfilm för torp köpcentrum. haha.. vad var det jag gav mig in i?! Och vet ni vad det sjuka var att sist jag var på överby försökte några killar få med mig i en reklamfilm för överby också men jag lurade Bella istället, dock ångrade hon sig sen..  hihi...




Förresten jag uppskattar mycket att ni hjälper mig med att välja åkpåse, tycker ni är väldigt duktiga på att kommenterar. Men ni som fortfarande inte har kommenterat så tycker jag ni ska gör det nu! =) hihi... Tryck här ----->LÄNK



Kommentarer
Postat av: Hanna G

Ser ut som den är tagen ur en amerikansk julfilm =) Vad roligt!

2011-11-20 @ 13:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0