Vattnet gått??!

God morgon!
Vaknade imorse helt svettig efter en mardröm trodde först att vattnet hade gått, hahah.. hela jag va helt blöt. Väldigt otrevligt så det fick bli att hoppa in i duschen. Sedan kom älsklingen hem på frukosten med frallor från cafét eftersom han jobbade här på Edet idag. Så fick en mysig stund med honom. =)
Nu håller jag på att fixa iordning mig för kl.11 ska jag vara hos Johanna på hårstunden för att fixa fina naglar, som jag har längtat. Tyckte det va onödigt att fixa det innan jag slutade på salongen eftersom jag är så mycket i vatten där och sen att man är slarvig att använda handskar när man färgar osv. Så nu äntligen ska jag få fina naglar!!! =) Vet dock inte vad jag ska välja för färg på naglarna. Men få se vad Johanna föreslå. Lägger givetvis upp en bild på hennes konstverk sedan =)
Nej, nu måste jag fortsätta göra iordning mig, hinner nog med att slänga upp en dagens outfit innan jag går.
LOVE
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0