Fredag

Snickerskakorna blev en succé på jobbet! Och det va riktigt kul att träffa alla igen, dom blev så glada. Bestämde att jag ska åka upp på måndag kväll igen så jag kan hjälpa Christina och färga hennes hår. Vi tänkte göra henne blond!! Så roligt när man får göra make over. =) Kändes lite konstigt att vara på jobbet utan att jobba. Men fick ställt mig och diskat lite färgskålar och borstar ändå, haha... Var tydligen många kunder till mig som hade ringt för att beställa tid och då hade dom blivit chockade att jag hade gått hem för att jag va gravid, hade dom inte sett när dom va hos mig sist.. haha.. men det såklart tog ett tag innan man såg min mage ordentligt. ;)
När jag åkte från Trollhättan ringde jag Malin (Jespers syster) och kollade om dom va hemma och det va dom så då stannade jag en liten stund för prat och kaffe. Joel och Jonatan är dom sötaste pojkarna som finns. Så mysigt att prata med Malin, kan fråga henne allt om graviditeten,förlossningen och massa annat. Vi bestämde oss för att träffas nästa vecka för en promenad så det ser jag mycket framemot! =)
Nästa stopp blev på cafét för att luncha med söta Anna, mysigt att bara sitta ner och prata och äta gott. Sedan tog vi oss en liten promenad men den blev inte så långvarig för det blåste så kallt och vi hade nog tagit på oss lite för lite kläder så vi frös.
Nu tänkte jag måla mina nya naglar i någon rolig färg, valde ju en neutral färg när jag va hos Johanna men när jag träffade Anna så såg jag att hon hade målat sina i en orange färg så då blev jag också sugen på att måla i någon färg istället för neutralt, så ska se vad jag hittar för färg här hemma!
LOVE
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0