Hemlighet

God morgon!
Så härligt att vakna till strålande sol, hoppas detta fina håller i sig hela helgen nu!!
Vaknade vid halv nio idag så jag smög upp försiktigt så jag inte skulle väcka Jesper, det är inte det lättaste ska ni veta, i detta gamla huset vi bor så knackar det värre än värst när man ska smyga, men jag lyckades. =)
Så nu kommer han bli glad att han få sova lite längre, annars brukar jag vara elak och väcka honom för det är så mysigt att ligga och gosa i sängen tillsammans på helgerna.
Tänkte avslöja en hemlighet vad jag och Jepser har gjort varje kväll denna veckan. Vi har spelat tv-spel. haha.. Supermario, och båda har gått in i det som två galningar, undrar vad grannarna tror när vi suttit och skrikit varje kväll. Tänk vad arg man blir när man inte klara av en bana, och vad glad man blir när man fixar en boss på direkten!
Riktigt roligt, det påminner om det gamla hederliga mario. Och det är utan 3D och sån skit som bara ställer till det annars, plus att det är kul när man är två spelare för då kan man gå in i en bana tillsammans och spela den ihop, så slipper den andra bara sitta och titta på. Kan jag rekomendera varmt!!!
Nu ska jag fixa iordning lite frukost sen tänkte jag att jag ska vara elak att väcka Jesper, men vi ska ner till Göteborg idag och titta på bil så då är det skönt att inte komma iväg för sent och sen dessutom ska vi kolla fotboll i eftermiddag för Edet spelar hemmamatch så då kan vi inte vara i Göteborg hur länge som helst heller.
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Bella

Det beror ju på hur man ser det, liten e den ju faktiskt inte om man kan ställa ett glas på den men du är rätt liten för att vara höggravid :) Tror inte jag sett någon som ser så fräsch ut och så fin i kroppen som du är!

2011-05-07 @ 12:32:59
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0