Torsdag

God morgon!
Skönt att jag ha kunnat sova ut två dagar i streck nu, vaknar ju minst fem gånger varje natt för att gå på toa.. haha.. men det får jag stå ut med. Kanske bli mer sedan när man har en bebis som vill ha mat mitt i natten =)

Jag har fått sån halsbränna på kvällarna och när jag ska lägga mig blir det ännu värre, usch det är verkligen jätte jobbigt, glad att jag inte har haft det hela graviditeten som en del har, lider verkligen med dom för det är INTE roligt. Funderar på om jag ska gå till apoteket idag och se vad som finns mot halsbränna, nån som har nått tips?!
Mamma sa i alla fall till mig att när man får halsbränna växer barnets hår en massa, haha.. så det återstå att se!
Sedan har jag även kännt att de sista dagarna och särskillt igår kväll att det gör ont i ljumskarna. Läste nu på morgonen att det i slutet av graviditeten är det vanligt att man får ont i området kring blygdbenet där fogarna har mjukats upp inför förlossningen. Allt är så spännande just nu, händer så mycket med kroppen. Jag är bara glad och spänd. haha..

Igår kom som sagt Malin och Jonatan hit och hon hjälpte mig få ordning på korgen till den lill*, och gud så fint det blev, så himla gulligt!!! Det är en korg som Jesper och hans syskon låg i när dom var bebisar och som nu går runt i familjen. Jättesöt tradition tycker jag! Så mysigt att har bäddat för den lill*. Hängde en söt igelkott som vi fick av svärmor som man dra i så spelar den en vacker melodi.
Sen blev det kaffe och massa prat med Malin, lika trevligt som alltid. :D

Vid lunch kom Johanna hit och vi beställde en sallad på roma och satt och pratade tills hon va tvungen att springa tillbaka till salongen. Blev mycket bebisprat och det är så kul när ens vänner också se framemot bebisen lika mycket som en själv! =)

Sedan blev det en impulsiv dejt med Alexandra med te och mys med Lovisa. Gud vad farligt det är att sitta och mysa med henne, man längtar ju bara mer och mer efter sin egen lill* skatt.

Nu ska det plockas fram frukost, börjar bli hungrig!
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: J

Ja det skall bli skoj att se malaga :) Ja ibland undrar jag om den s´parkar mer än vad den ska göra :P men jag antar att det är helt normalt :P ibland önska jag att jag bodde närme dig och johanna så man kunde ses oftare. Har du tränar ngt under grav? jag försöker att gå 2 promenader per dag, men går ändå upp endel i vikt :P undrar vad det skall sluta haha.

2011-05-26 @ 10:57:19
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Gud vad fint det blev :)

2011-05-26 @ 11:28:42
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0