Salongen

God morgon!
Idag är jag uppe med tuppen, ska till salongen idag och få fixat mitt hår, ska bli så himla skönt!! Bli nog riktigt riktigt mörkt idag!
Ska bli så roligt att träffa alla igen, saknar dom en massa ju. Ska också bli spännande och se om allt med renoveringen på salongen är färdig nu. Sist jag va där så va det lite smågrejer kvar. Men det är lätt den snyggaste salongen i Trollhättan nu =)
Ska även luncha med Anna idag också, hon jobbar ju inne i stan så då får man passar på, får väl ta mig en tur inne på gina och kolla om jag hittar nått kul. Men sådär roligt att handla kläder nu när man är höggravid, får nog shoppa loss när bebisen har tittat ut istället!
Kommer med uppdatering i eftermiddag när jag är hemma.
Förresten efter fyra idag ska jag till barnmorskan, fick en sen tid denna gången så då sa Jesper att han också ville följa med och lyssna på det lill* livets hjärtljud osv. Sen ska vi få hämta bilen idag med!!! =)
Fullspäckad dag helt enkelt!
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: emma

Åh, va mysigt! :)

2011-05-24 @ 08:22:18
URL: http://emkas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Härlig dag :)!

2011-05-24 @ 19:29:30
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0