Onsdag

Ligger fortfarande back med min uppdatering, ska ju berätta vad jag har gjort i Anderstorp men först få ni se lite bilder. Så kommer det uppdatering senare.

Idag ska jag luncha med Johanna, mysigt. Vet dock inte vart vi ska lunch men det ordna sig, finns ju inte så många ställen här i Edet ;) Så nu har jag precis kommit ut ur duschen och jag vet inte vad det är men varje gång jag duschar lever bebisen runt som tusan, annars tycker jag att jag har en väldigt lugn bebis i magen men som sagt när jag duschar så känns det som den ska sparkar ut allt som jag har där inne. Undrar om det tycker om när jag duschar eller om den hatar när jag duschar?! haha..
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Bella

Visst e dom ;D

När jag ändå e här o skriver, har du något tips på något bra schampoo+balsam för blekt hår? Som inte tynger ner?

Jag e ju ett fan av alla volym produkter som finns typ men de torkar väl ut har jag förstått?

2011-05-18 @ 11:19:00
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: jennifer Täng - miss dee

taack :) känns som om garderoben blir mindre och mindre, kan inte använda allt längre och sånt är lite trist :)

2011-05-18 @ 12:21:31
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0