Namnförslag

God förmiddag!
Idag sov jag till halv nio sen kom Jesper hem till frukosten så vi fick mysa en stund tillsammans. Sen har jag läst lite bloggar och nu håller jag på att städa lite. Blev inte så mycket igår som jag hade tänkt mig, så idag blir det att städa vidare.
Senare ska jag baka någon god fika för att ha med mig upp till salongen imorgon. Tänkte jag skulle ta med mig lite fredagsfika till dom. Då kommer dom bli glada!!! =) Sen ska jag även passa på att hämta lite grejer jag har där. Känns hel lustigt att jag inte ska jobba förrens till jul. Känns just nu som att jag skolkar från jobbet. Men man kanske vänjer sig om några veckor. Och sen när bebisen har kommit har man säkert fullt upp =)
Jag och Jesper har jättesvårt att komma på flicknamn, kanske är för att vi kalla bebisen i magen för "han" hela tiden och att alla påpekar att jag har en typisk pojkmage..??!
Men om ni vet eller kommer på några fina får ni gärna komma med förslag.
Nej, nu är det bäst jag städa vidare så jag blir klar någon gång, förstår inte att det kan bli så stökigt efter två personer. haha...
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tjejnamn är ju det svåraste! Vi hade med problem med det, haha..

2011-05-05 @ 11:18:22
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: jennifer Täng - miss dee

Lexie tycker jag är fint :) jag har haft lättast med tjejnamn :p vi har bara ett enda killnamn :p

2011-05-05 @ 18:21:05
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lovis?

2011-05-05 @ 22:11:55
Postat av: Åsa Backhouse

Filippa tycker jag är jättefint! Om jag skulle bo i Sverige när jag får barn så hade det definitivt blivit Filippa! Men nu ska jag ju inte göra det så, det är fritt att använda!! :) Jag har alltid gillat Olivia också! Det är fint!

2011-05-06 @ 15:31:58
URL: http://asabackhouse.blogg.se/
Postat av: Emma

Wera, Elsa, Thea, Livia och Clara tycker jag är helt underbara namn.

2011-05-06 @ 18:27:19
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0