Naglar

Kom hem för en stund sedan, naglarna blev verkligen kanonfina! Jag blev så nöjd!!! Eftersom jag är en nagelbitare så hade jag hemska och korta naglar innan, så idag ville jag förlänga dom men inte för mycket eftersom då känner jag mig inte bekväm. Så vi gjorde dom bara lite lite längre än vad fingrarna är och sen la på ett ganska neutralt lack med lite glitter på (syns inte så bra på bilden). Dom ser väldigt naturliga ut som jag va ute efter! Tack Johanna, du är bäst!!!
(Passa på att göra reklam för coca cola.. haha..)
Efter jag va färdig mötte jag upp Jesper o Marcus på Roma så lunchade vi ihop. Blev en god sallad!
Nu tänkte jag sätta på hög musik och städa lite!
LOVE
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0