Måndag

Idag ska jag träffa Alexandra, var verkligen evigheter sedan vi sågs så det ska bli så himla roligt. Kommer ha en massa att ta igen och det ska bli roligt att se om lilla Lovisa har växt mer sedan jag sist såg henne.
Sen när Jesper kommer hem ska vi som sagt titta på bil och sen blir det att åka upp till salongen för att hjälpa Christina att färga hennes hår!
Ikväll kommer också fina Sofie hit och ska sova över här, för hon hade studiedag från skolan imorgon så då ska hon och jag hitta på nått kul tillsammans och så ska jag passa på att klippa henne för det var evigheter sedan vi gjorde det så det är både slitet och tovigt. Så vi får passa på så det blir klippt innan skolavslutningen.
Nu ska jag göra iordning mig och äta lite frukost, blir en sen frukost idag ;)
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Bella

Ja man ska verkligen vara glad att man har hus sånna här dagar, på vintern e man inte riktigt lika glad ;)Man hinner ju inte hitta på så mkt sånna här daga heller när man har den lille. Man får passa på att steka lite när han sover. När han e vaken får man hålla honom borta ifrån solen :)

2011-05-09 @ 14:47:48
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Bella

taack va söt du är! :)) hur gåre med magen?

2011-05-10 @ 20:19:08
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0