Helgen

God morgon!
Igår blev det ingen uppdatering, kände helt enkelt inte för att blogga ville bara spendera all tid med min älskling!
Helgen har varit helt underbar, jättefint väder ju!
Vi började i lördags med att åka ner till Göteborg för att kolla bil (hittade dock ingen) blir att fortsätta letandet idag, ska ner till stendahlsbil tänkte vi och se vad dom har för nått inne där.
I alla fall va inne på babyproffsen i Göteborg och hämtade vår babybox som vi skulle få, inte fel att man få så mycket gratis saker när man ska ha en bebis, kanonbra ju för det är inte billigt med alla bebissaker har man ju förstått nu och det lär inte bli billigare ju äldre barnet bli, tänk sen när den är tonåring och vill ha ny dator, mobil osv.. kanske ska byta yrke för frisör blir man ju inte rik på att vara.. ;) haha...
Sen var vi och kollade när Edet spelade hemma match och dom vann så det va ju jätte kul!
Igår var vi en sväng till Uddevalla för att gå in på apoteket och köpa järntabletter som har varit slut några dagar och jag ha glömt att köpa de hela tiden så passade på att köpa en öronterometer till bebisen också. Så nu känns det som det mesta är fixat, bara ett klädskåp och blöjor kvar men det är ju ingen panik med det.
Sen stannade vi hos Jespers mamma på kaffe och hon gav en present till bebisen, en söt liten spelnalle. Ska ha den i korgen sen tror jag.
Ska bli så roligt att börja plocka upp alla grejer vi har köpt och tvätta upp alla söta bebiskläder för just nu ligger alla grejer i ett hörn i vardagsrummet. Så nästa vecka ska jag nog ta och börja lite smått med det. =)
Denna veckan är det fullbokat med grejer och sen åker jag till Anderstorp på onsdagkväll och stannar där tills måndagkväll.
LOVE
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0