Fredag

Härligt väder att vakna till idag, älskar sol. Man blir så glad när den skiner! =)
Idag tänkte jag att jag skulle ta en lång och skön sovmorgon men nehe vaknade ju klockan 8, men låg kvar och drog mig så det var skönt ändå.
Idag blir det att fortsätta att rensa ut lite i några garderober jag har kvar sen ska jag möta upp Alexandra, lilla Lovisa och Anna för en fika. Tur att man är gravid då gör det inget om man lägger på sig lite extra. Känns som det blir massa onyttigt nu när jag går hemma. ;)
Ikväll blir det som sagt bio.

Tänkte jag skulle ta lite nya magbilder sen och lägga ut, så håll utkik!
Jesper tycker jag har blivit en riktig tjockis, få se vad ni säger. haha.. :D
LOVE
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0