Helgen och v.26

God kväll!
Hinner som sagt aldrig uppdatera, tiden bara springer iväg!
Helgen va helt underbar, började med fredagsmys med älsklingen.
Sen blev det tjejmiddag med min fina svärmor och mina tre fina svägorskor jätte mysigt och vi fick oss en hel del skratt!
I söndags hade jag och Malin planerat en babyshower för Alexandra och man kan ju säga att den blev hur lyckad som helst, hon hade inte anat någoting så det va jätte kul! Så vi åt god mat, fikade, lekte lekar och pratade och skrattade hela kvällen! Jätte mysigt!!! Hon är så fin Alexandra som gravid, hon kommer bli en helt underbar mamma! =)
Babyshowern skulle gå i blå och rosa tema så jag bakade cupcakes som matchade! =)
Dukningen i blå och rosa såklart och massa ballonger! =)
Idag gick jag in i graviditetsvecka 26, helt otroligt vad tiden har gått fort! Om den fortsätter så här så sitter vi snart med vårt lill* barn i famnen. Ser fram emot det så mycket!!!
Här är en bild på mig från i söndags! magen börja puta ut så det blir ett gummiband i jeansen för annars kan jag inte knäppa knappen. hihi...
Nu ska jag kramas med min älskade sambo!
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Jennifer Täng - miss dee

Taack gud din mage är ju dunder liten :D men så himla fin !!

2011-03-02 @ 07:01:37
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vackra du & magen :) Den växer och knakar mer och mer för varje gång vi ses!

2011-03-02 @ 17:58:29
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0