Tisdag

Idag går jag in i vecka 27 i min graviditet, förstår verkligen inte vart tiden försvinner. På söndag är det 3 månader kvar till beräknad förlossning.
Igår kollade vi på "en unge i minuten" och det va både jobbigt och intressant att se hur det är på en förlossning. Man är ju så jäkla nervös inför det. Men om man ha gett sig in i leken få man leken tåla, finns ju ingen återvändo nu. Detta med förlossning måste man ju bara genomföra. Få tänka på att det är flera kvinnor varje dag som föder barn och en del som i "familjen annorlunda" väljer ju t.o.m. att skaffa 10 ungar, så då ska väl jag kunna klara en!
Till helgen åker vi till Stockholm, ska stanna tills på tisdag. Ska hälsa på min syster och Emma en sväng. Sen ska vi kolla in en massa roliga bebis-grejer och så behöver man alltid något nytt och fint till garderoben! särskillt nu när våren verkar komma!
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du kommer klara det galant :)

kul med Stockholm, jag är avis ;) hehe! Hoppas ni får en grym helg där!

Kramar <3

2011-03-08 @ 22:24:37
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: Ema

2011-03-09 @ 18:01:42
Postat av: Emma

Kul! Hälsa Linda så mycket! Ska ni åka bil eller tåg upp? Åker ni tåg åker ni igenom Västerås! :) (tror jag)

2011-03-09 @ 18:02:21
Postat av: Camilla

Emma- Det ska jag göra! Vi åker bil, men vi kanske åker igenom Västerås ändå? Jesper skulle kolla upp vilken väg som va smidigast! =) Snart bara en vecka kvar tills vi ses vännen! Kramar

2011-03-10 @ 09:27:17
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: B

Förlossningsskräck är det många som har men jag måste säga att det är inget att vara rädd för! Det är den bästa smärtan man någonsin kan gå igenom :) Och det är absolut inget att vara rädd för :)



2011-03-17 @ 13:31:48
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0