Vecka 40

Idag går jag in i den magiska veckan, men det betyder ju inte att bebisen tänker komma snart. Vecka 40 och det är 6dagar kvar till BF. Tänk att man ha följt bebisen utveckling i magen vecka för vecka sedan vecka  7 och nu är jag redan i vecka 40. Nu finns det inget mer att läsa, bebisen är fullt utvecklat och ligger bara och vänta på att komma ut när den känner sig redo.  <3

I alla fall idag ska jag till barnmorskan så tänkte hoppa in i duschen nu.
Återkommer efter jag varit där och slänger in nya magbilder och lite annat!
LOVE
Camilla


PS. bb-väskan blev packad igår, så nu kan alla nära och kära känna sig lugna.. hihi...

Kommentarer
Postat av: J-

Bra Camilla :p Du är så söt asså haha :p Hoppas det går bra hos Bm så blir det fika snart :)

2011-06-07 @ 12:24:04
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha, det var på tiden gumman :D Nu kan jag lugna mig!



Ja jag hoppas att de är bra nu :) Vi får väl se!

Okej, jag tycker ju att den sjunker in ganska bra i huden, men man får vänja sig lite tror jag :) heeh!

2011-06-07 @ 14:06:15
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0