Torsdag

Igår åkte jag iväg till Torp, fick handlat en hel del av det jag skulle. Sen köpte jag faktiskt en långklänning till mig själv! Va faktiskt väldigt gulligt när magen putade ut. Ska se om jag kan lägga ut en bild senare idag!
Det var skönt att gå runt där själv i sin egen lugn och ro, jag som trodde det skulle bli jättetråkigt. ;S Det enda som fattades va ju smakråd. Men fick ringt Anna när jag var inne på Gina Tricot och frågat om smakråd fast hon jobbade på Gina Tricot i Trollhättan, men det gick ju super. haha..

Jennifers pojkvän har tippat att bebisen ska komma idag (han fyller också år idag, Grattis!) vaknade nämligen inatt av en del sammandragningar och förvärkar och det gjorde väldigt ont. Då tänkte jag att nu hade han nog rätt, nu kanske bebisen är på väg. Men tog mig en alvedon till slut efter att haft ont ett bra tag och sen masserade Jesper mina lår och då blev jag mer avslappnad och kunde tillslut somna. Men så tänker jag att om förvärkar ska göra såhär ont hur ont gör riktiga värkar då? Usch, nu börjar jag bli nervös..
Idag känner jag bara lite tryck neråt men inget som gör så ont, kanske det håller på att mjukas upp lite där nere.

Idag blir det kalas för finaste Sandra och för svärmors man som fyller år på samma dag!
Sandra fyller 20år idag så då får hon firas extra mycket, synd att inte systemet är öppet idag ;) Första gången för henne ju. (Stort Grattis till dig om du läser söt!)

Nu blir det lite frukost, vill egentligen inte, mår illa men vet ju att det blir bättre om man äter... åhh.. jobbigt...
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Bella

ååh!! snart kommer beebiis!! :D

Hoppas du slipper gå med värkar i flera dagar innan bebis kommer. Känner nästan på mig att ni inte kommer dyka upp inom de närmsta dagarna. Tror nog bebis har andra planer ;)

2011-06-02 @ 12:13:24
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Bella

Passar hur bra som helst. Då hinner jag få ordning på röran här hemma innan med ;P



Nej hade inga förvärkar alls förän 6 timmar innan Lexus tittade ut. Jag trodde jag skulle gå över tiden eftersom jag inte känt något dagarna innan. Men dagen två dagar innan han var beräknad satte allt igång och han blev född en dag innan han skulle ha kommit. Utan förvarning, bara sådär. Ganska skönt för jag slapp bli nervös och jag fattade knappt att det var dags och helt plötsligt var han ute hehe :)



2011-06-02 @ 12:46:46
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0