Torsdag


God morgon!
Idag är det riktigt tråkigt väder, men det är bra för idag hade jag tänk mig att städa här hemma! Få ordning ordentligt innan bebisen kommer. Dock känns det som det kommer dröja ett tag innan den vill komma ut för jag känner ingenting att nått är på gång och det känns inte som magen har sjunkit nått för jag få halsbränna och ont i revbenen när den ligger och trycker där uppe.

Blir en liten sväng i eftermiddag till Alexandra för lite prat och te-mys och såklart gosa med lilla Lovisa! =)

LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Bella

ibland kan det kännas ett tryck ändå. Det blir ju trångt där i magen :) Däremot kan du oftast se på magen närbebisen sjunkit. Din mage ser anska höh ut på de bilder jag sett men håll koll i spegeln och jämför med bilder så kan du kanske se när det närmar sig. Man behöver inte känna nått långt inna den vill ut. Jag kände inget alls och trodde även jag att jag skulle gå över tiden. Men en dag tidigare än beräknat tittade han ut och ifrån första värken tog det sex timmar. Din bebis kanske överaskar dig också! Hoppas jag på iaf ;)

2011-06-09 @ 10:23:52
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag kände ingenting förän det satte igång, sen gick det fort ;)

2011-06-09 @ 10:46:10
Postat av: Camilla

Malin- oj, jag tänkte att nått måste man ju känna innan, i alla fall att magen sjunker ner några dagar innan... Jag är nog bara så inställd på att gå över tiden så kanske inte borde tänka så naivt ifall det sätter igång tidigare. ;)

Fast på ett sätt är det spännande att inte veta när det händer, blir ju i alla fall en överraskning när det väl sätter igång. kramar

2011-06-09 @ 11:12:33
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0