Onsdag

God morgon!
Inatt har det varit helt knas, vaknade klockan tre och var vaken tills klockan blev halv sex. Vet inte varför jag va helt pigg, så satt vid datan och surfade runt och låg i sängen och försökte somna om. Jag som typ aldrig har svårt att sova, är verkligen ingen nattmänniska om man säger så. Tillslut somnade jag om och sov till klockan nio. Tur det annars hade ju min dag blivit helt förstörd.

Underbart väder idag med! Blir kanske en tripp till torp (Uddevalla) idag, få se inte kul att åka iväg själv men måste fixa med lite ärende, så det går nog ganska fort ändå. Blir inga klädaffärer för min del, måste hålla i pengarna nu, efter bebisen har kommit få det bli shopping istället.

Idag fyller min fina vän och finaste mamman Alexandra år! Stort grattis till din vännen! =)
LOVE
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0