Lördag

God morgon!
Idag är det två dagar kvar till BF. Kan inte förstå att det snart är den 13juni, datumet man har längtat till så mycket. Men det är ju inte troligt att bebisen kommer just det dagen, är mellan 3-5% som föds på BF. Men roligt om man hade prickat in den dagen för då fyller min mamma år och det skulle ju bli världens bästa födelsedagspresent att bli mormor! =)

Idag ska vi åka och köpa ett nytt babyskydd, det vi hade var tydligen för gammalt så vi hittade ett på blocket från förra året -10 som fanns i Alafors så det blir en liten tur dit. Sen åker vi nog och luncha någonstans. Känner att jag vill hitta på nått och komma hemifrån lite, börja bli rastlös nu! Fast jag är beredd och inställd på att gå över tiden så börjar jag faktiskt att tröttna lite på att vara gravid nu. Inget kul att ta på sig längre och inte kul att shoppa nya kläder eftersom det känns onödigt för sen när jag inte är gravid längre vill jag säkert inte ha bara dom där stora oversize tröjorna. Nej, nu ska jag inte sitta här och beklaga mig själv.
Hoppas ni får en underbar helg!
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Malin-Mamma till Milla

Visst är det skönt att komma hemifrån lite på helgen och se lite annat än hemmets väggar. Hoppas du slipper gå över tiden alltför länge för det är så förbannat tråkigt och man längtar ännu mer. Tyckte det kändes som en evighet att gå över som att man var dömd till att vara gravid resten av livet och aldrig skulle få någon bebis. Tur at tde kommer ut till slut ;) hihi



Man får alltid lov att beklaga sig Camilla :)



KRam <3

2011-06-11 @ 09:20:06
URL: http://miilove.blogg.se/
Postat av: Anonym

vsg :)

vgd?

2011-06-11 @ 09:54:25
URL: http://minaal.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh, 2 dagar :D Det är ju ingenting! Hoppas inte att det dröjer mycket längre än det bara! Kul :) Hoppas ni blir nöjda med babyskyddet nu då, kramar

2011-06-11 @ 11:55:26
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0