Fredag

God morgon!
Efter att suttit uppe till typ halv två igår blev jag tillslut lite trött i ögat så jag kunde gå och sova.
Underhöll mig med datorn och att käka jordgubbar. Jordgubbar är nog det bästa som finns, godare än godis ju!! =) Skönt så sov jag till tio idag!

Idag är det också tråkigt väder, men det gör inte så mycket för min del. Tycker dock synd om alla som tar studenten i Trollhättan idag, tråkigt att det ska regna då.
När jag tog studenten var det toppen väder och det var verkligen en lycklig dag i mitt liv. Jag gick Samhäll/Företagare och glad att jag fixade mig igenom den linjen, men jag visste innan jag tog studenten vad jag skulle göra efter, jag skulle gå frisörskolan i Trollhättan och äntligen utbilda mig till frisör. Det kändes läskigt att flytta så långt hemifrån ensam men ändå värsta äventyret och det året hände det en massa förändringrar i mitt liv och allt blev till det bättre!

Det ledde till att jag nu sitter här och kan inte vara lyckligare!
  • Drömjobbet fick jag!
  • Helt underbara vänner, både nya & gamla (ja, jag har forfarande många gamla vänner kvar och fast vi inte ses eller hörs så ofta så är det alltid lika underbart när vi ses igen)
  • Har den bästa familjen som alltid ställer upp för mig när det är något. Älskar er en massa! <3
  • Vunnit en ny underbar familj genom Jesper och jag är så glad att jag få känna mig som en i hans familj, dom har verkligen släppt in mig med öppna famnar och dom är helt fantastiska! <3
  • Sambo med världens bästa och finaste kille, kunde inte ha träffat någon bättre än honom! Kärleken är så stor det är han som gör mig hel! Jag älskar dig Jesper! <3
  • Nu väntar vi ett kärleksbarn och det känns helt underbart att bilda en helt egen familj med Jesper, vi längtar så mycket!
Så tänk vad bra att jag följde min dröm att bli frisör och inte stannade kvar i Anderstorp, undrar liksom vad jag hade gjort då?
Så till alla er som tar studenten idag/iår våga tro på era drömmar fast det känns läskigt att flytta en bra bit hemifrån från tryggheten så löser sig allt i slutändan ändå! Det är nu det riktiga livet börjar och det är nu som livet äntligen sätter igång! Våga tror på det ni vill!!!!

Jag och tre av mina bästa vänner Åsa, Therese och Louise! Överfulla med blommor och nallar!
En lycklig Camilla som inte hade en aning om att 5år senare kunde bli ännu lyckligare!


LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Malin- Mamma till Milla

Ja precis låg där under underkurvan hela tiden och bara man följer sin kurva så är det ju bra även nu när barnen är ute så är det viktigaste att de följer sin egen kurva och inte "idealen". Magmåttet hade typ varit samma i några veckor så det var därför vi fick komma in till mölndal på koll och detgick ju bra. Ne men klart att de gör kontroller om de är osäkra och just bara för att göra oss säkra som föräldrar så vi slipper gå och oroa oss ;)

2011-06-10 @ 12:06:24
URL: http://miilove.blogg.se/
Postat av: Bella

Minns inte riktigt vilka jag valde haha! Men har för mig att det var orange/svart, grizzly och nån mer som var väldigt neutral. Dom som inte såg ut som fjädrar riktig tror jag det var! :)

2011-06-10 @ 12:56:22
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0