BF+4

God morgon!
Jag fortsätter att skriver här varje morgon, för än finns det inga tecken att bebis är på gång. Inga sammandragningar eller förvärkar. Nu vill jag känna SMÄRTA, vad jag längtar!!!
Men det blir nog ett midsommarbarn eller vad tror ni? Är ju bara en vecka kvar så det är nog större chans att den kommer då istället.

Igår var som sagt Bella och Lexus här jätte mysigt och roligt att bara sitta och prata, dock gick tiden väldigt fort så få se till att träffas snart igen! =)
Sedan vidare med Johanna till Trollhättan, åkte in till stan först och lunchade och sen upp på gina och shoppa på rean, hittade lite granna faktiskt. En T-shirt och ett linne som jag kan ha när jag ammar och sen två tube toppar. Sedan drog vi vidare till överby och hann med en hel del affärer där med! Skönt att det va så lite folk där också, lugnt i varenda affär! =) Var i alla fall jättemysigt och roligt att spendera eftermiddagen med Johanna! =)

Idag har jag faktiskt inget speciellt planerat, ska i alla fall städa badrummet och sen kommer Jesper hem till lunch eftersom han jobbar här på Edet. Sen får vi nog hinna med en promenad också! Men det bli säkert bättre uppdatering idag när jag ska vara hemma!
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: J

Skall hälsa honom :) hoppas att du mår bra, jag är helt slut haha ändå gick jag och la mig kl 19.00 igår. Utmattning på hög nivå ! Nu får din Goa bebis komma tycker jag :D

2011-06-17 @ 11:05:33
Postat av: Bella

Ja verkligen :)



Riktigt dåligt tycker jag! Och amatörmässigt! Skulle kunna vara precis som du säger, eller så vet dom bar inte vad dom sysslar med. Nej, därifrån beställer jag inget sånt igen. Det får vra värt väntetiden ifrån den andra sidan :)

2011-06-17 @ 12:08:41
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Malin G

Fina du:)<3

2011-06-17 @ 12:38:05
URL: http://malinnn.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Går in varje morgon och ser i fall du skrivit något :) hehe! Spännande nu ju..

2011-06-17 @ 13:11:45
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0