BF+3

God morgon!
Har ni sovit gott? För mig har det varit sådär, somnade väl efter halv tre någon gång. Men gött och vakna till strålande solsken idag. Hoppas det håller i sig hela dagen för man mår så bra av att solen lyser, det ger än så mycket energi! =)

Dagens planer idag blir att fina Bella och hennes underbara son Lexus kommer hit och såklart deras sötishund Beppe. Så vi ska fika och mysa och så ska jag hjälpa henne och sätta i några fjädrar i håret! :)
I Eftermiddag ska jag följa med söta Johanna till Trollhättan en sväng. Mys och skönt att komma hemifrån lite granna. Hoppas inte vattnet går när man är där bara.. haha.. det hade varit lätt pinsamt. Men än så länge känns det som bebisen trivs bra i magen så tror inte den kommer förrens om ett par dagar.

Idag får det nog bli en dagens Camilla också, det var ju ett tag sedan jag la ut det. Har varit dålig på att fixa iordning mig men om jag ska till Trollhättan sen måste man ju se lite vettig ut ;) haha...
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: J

Ja idag ja:p men alla andra dagar :p

2011-06-16 @ 15:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0