BF+2

God morgon mina vänner!
Somnade vid strax efter halv två inatt men sen sov jag faktiskt till 10.15 (dock såklart lite toalettbesök) men så skönt att jag fick sova ut så länge idag, det behövdes!
Förstår inte för vid tio när vi brukar gå och lägga oss är jag verkligen supertrött, men så fort jag lägger mig i sängen så blir jag hur pigg som helst och börjar funderar över så mycket. Blir orolig att bebisen inte mår bra, att det ska hända saker med den på förlossningen osv. verkligen hopplöst. Tänk att man redan är så orolig över sitt barn när den fortfarande ligger i magen, hur orolig kommer man inte vara sen när den är utanför då? Nu kan man ju ändå skydda den från allt ont men sen när den är ute är det inte lika lätt.

Inatt fick jag i alla fall strykt all tvätt som vi hade, jag som typ aldrig stryker nått annars, men sen jag fick tvättat bebisens grejer så kunde jag inte med att inte stryka dom och nu måste jag helt plötsligt stryka mina och Jespers kläder också. Knasigt men sant...
bild från googel

Idag blir det att träffa underbara Anna, vi ska fika och sitta och tjöta för det behövs och sen ska hon få sin födelsedagspresent från mig såklart! Men det skriver jag till er sen för man vet ju inte om hon är här inne och läser ;)
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: J-

MM men nu äntligen har jag fixat höftbälte och en tens maskin :D underbart och avlastande. Tiden går fort redan nu, helt sjukt. Jag har en känsla av att den skall komma tidigare, men man vet ju aldrig :D tänker på dig varje dag din stackare men snart är det slut :)

2011-06-15 @ 14:37:48
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Inte idag än, hoppas snart för ditt skull :).

2011-06-16 @ 10:22:03
URL: http://lillapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0