---

Blev en riktigt mysig och fullspäckad dag idag.
Först upp till salongen och satt och tjötade med arbetskamraterna.
Sen lunchade jag med Christina på Stålverkets uteservering. Jättemysigt och skönt att sitta där!
Gick sedan vidare till Gina Tricot och hälsade på Anna, fick köpt mig ett par solglasögon, sen tog vi en glass i solen på hennes lunch.
Fick gått in på åhlens och köpt två nya nagellack!
När jag kom hem så kom Sandra hit så jag färgade håret på henne och satte i feather extensions. Blev en hel del prat och så kom Jesper hem med glassbåtar! =) Gott gott!!!
Nu skulle jag egentligen gått och kollat på fotboll men känner att jag verkligen inte orkar det, helt slut i kroppen och ont i ryggen så nu tänkte jag vila mig här i soffan!
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Full fart :) Du får ta det lugnt nu gumman så du hinner vila upp dig riktigt innan det är dags :)

2011-06-08 @ 21:38:17
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0