Torsdag

God morgon!
Och där försvann vårkänslorna som man hade fått, helt otroligt vad snö det har kommit. Tråkigt...
Men jag är glad idag för imorse fick jag ett sms av en kund jag hade igår och det stod såhär: "Hej! Jag blev jättenöjd, tack för klippningen igår. Kram Lena" Nu kommer jag vara glad hela dagen, det är så roligt när man få bekräftelse på att sitt arbete blev bra! =)
Tänkte lägga ut en bild på mitt älskade halsband som är designat av Laila Bagge, älskar det så mycket! (fick det av Jesper i julklapp) Vad tycker ni?
Hoppas ni får en underbar torsdag, nu blir det att åka till jobbet och göra fler underbara jobb! =) Tänka sig att jag har världens bästa jobb!!!!! =)
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Och tänka sig att du är världens bästa på det du gör också :)!

2011-02-10 @ 11:51:40
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha min granne är störd ... ska bli så skönt att slippa han :) .

vilken mysig blogg du har :)

jag och Sandra och Melissa får komma upp och hälsa på någon dag :)



kram

2011-02-10 @ 16:31:22
URL: http://mammatillmelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0