Torsdag

God morgon kära vänner!
Kom på varför jag slutade blogg, haha.. finns ju inte tid till det. ;)
Men jag skriver när jag hinner och när jag ha lust så få vi se vad det blir. I alla fall så är det fullt upp, men jag är piggare än någonsin just nu, så skönt! i början av graviditeten va jag så trött och orklös orkade inte göra någonting. Men nu känns det som jag ha fått tillbaka energin! =) happy happy!
Är i veckan 25 nu och det är väl nu som man mår som bäst sen kommer det säkert bli tungt och man kommer bli trött igen så det är bäst att man passar på att njuta till max nu!!! =)
Igår fick jag äntligen lite färg i mitt hår, ha verkligen sett förj*vlig ut, extensions som är en färg och vanliga håret med en annan.. haha.. Men nu är det så fint igen! När jag kommer till salongen sen så ska Christina klippa löshåret en bit, dels för att det är lite slitet plus att jag tycker det är för långt nu. Så det ska bli skönt att bli av med lite längd!
Såhär ser jag ut idag =)
Bebismagen v.25 (24+2)
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vackra du :) <3

2011-02-24 @ 13:20:28
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0