Måndag

Nu blir det att snart åka till jobbet, laddar med en kopp te, känner jag ha lite ont i halsen idag hoppas det inte blir någon förkyldning av det. Jag har faktiskt inte varit förkyld sedan jag blev gravid, klarat mig bra hela hösten och vintern! Har hört att man kan få bättre imunförsvar när man är gravid, inte fel det inte!
Såhär ser jag ut idag, lockigt hår!
fin mugg va?! är bra att peppa sig själv lite granna! Har jag fått av min underbara pojkvän!
Få se om jag hinner uppdatera på lunchen, annars skriver jag några rader ikväll! =)
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar att du har återtagit bloggen! Har gått in nästan dagligen och kollat :) Vill ju se en bebismage också :) Även om jag snart får se den live! :)

2011-02-07 @ 11:11:49
Postat av: Alexandra

Ja det skulle man verkligen gjort :) Men man får ta allt efter hand som man har råd, hehe!



Vad fin du är förresten :) Ha en fin dag du med! Kramar om :)

2011-02-07 @ 14:08:57
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: Jennifer Täng - miss dee

okej underbart :) härligt med en sommarbebis :) jag vill se magbilder :D kramar

2011-02-07 @ 20:18:37
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0