Lösenordskyddat

Så nu var det lösenordskyddat på bloggen! Känns skönt för nu kommer jag veta vilka som läser min blogg! Känns som att det är månag som bara snoka runt som egentligen inte har något som helst med mitt liv att göra.
Ska ta och rensa min facebook också, där verkar det också finnas människor som bara vill snoka. jajaja.. nu kommer jag kunna dela av mig med mer privata saker om mig och min lilla familj! Kommer dessutom lägga ut mer bilder på Naemi så ni som vill följa min blogg få se hennes utveckling och även roligt för mig sedan att minnas tillbaka! =) Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag tror emelie menade att det är lätt att man blir drabbad av skitsnack när man inte är ifrån edet. Har svårt för att tro att hon skulle mena nått annat :) Men förstår att det e lätt att missförstå det där, det gjorde jag med först! :)

Ja jag tycker vi får se till att ha en sån kväll snart igen, men få med både Tess och Madde också! E så glad att jag träffat dig btw! Tycker du e så himla ärlig och öppen och sånna människor växer ju verkligen inte på träd! ;D

pössåkram!!



2011-12-12 @ 10:55:43
Postat av: jennifer

Det gjorede du rätt i :) hade själv lösen ett tag, riktigt gott :-) kan vi iknte ses i v ?? Typ imon eller ons?? Många kramar

2011-12-12 @ 16:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0