Onsdag

Hej alla fina, idag känner jag mig mycket bättre!
Igår slappade jag mest hela dagen eftersom jag hade så ont men blev bättre framåt kvällen! =)
På kvällen kom Malin hit och vi gjorde en riktigt total make over med hennes hår. Klippte av en rejäl bit! Riktigt roligt och hon blev supersnygg i den nya frisyren! =)

Idag ska jag och Naemi till BVC för mätning och vägning, var ju 4 veckor sedan vi var där sist så nu ska det bli riktigt spännande och se hur mycket hon har vuxit! Känns som det har hänt en hel del bara den sista veckan och vi har nu börjat använda kläder i storlek 62, och det är roligt eftersom vi har fått så mycket kläder i den storleken och man vill ju hinna använda de sommarkläder innan det blir riktigt höst!
Jag hör av mig efter vi varit på bvc och uppdatera hur det gick =)

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Svar: Ja sparkarna var riktigt mysiga att känna:)



Ja det är jätteskönt att det går uppåt så man vet att hon får i sig det hon ska :D

2011-08-31 @ 13:17:21
URL: http://mammacherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0