Naemi

Håller nu på att leta klänning till mig inför dopet, inte lätt. Det är en månad kvar tills vi ska ha det och det går fort. Så måste gärna börja kolla runt lite granna. Om ni har några tips på någon snygg klänning så är det bara att länka till mig! =)


På tal om dop, många och då menar jag många tycker att Naemi är ett konstigt namn. Det tyckte jag också från början när Jesper föreslog det. Men ju mer jag tänkte på det så tyckte jag det blev finare och finare. När det sedan kom ut en mörkhårig söt liten docka så var det självklart att hon skulle få heta Naemi fast jag inte alls gillade det från början. Nu tycker jag att det är världens sötaste och finaste namn. Tänk vad man kan ändra sig. ;)
Dock tycker jag det är konstigt och märkligt att folk ska lägga sig i vad vi har döpt vår dotter till och verkligen påpeka att det är ett konstigt namn. Jag menar så konstigt är det ju ändå inte, det finns ju t.o.m. med i almanackan! Javisst den 17 november har Naemi och Naima namnsdag.

Naemi Ellen Madeleine Nyquist


LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker du inte det är roligt att det är ett ovanligt namn?:-)

Inte alltid kul när man är 5 Johanna i klassen heller.

Det är ju inget att bry sig om vad andra tycker.:-)

2011-08-27 @ 23:10:29
Postat av: Camilla

SV. Johanna: Jo absolut, det är jätteroligt med ett ovanligt namn. som du säger då heter inte alla likadant! =)

2011-08-28 @ 00:12:28
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Bella

Äsch! Folk reagerade likadant på Lexus! Inget i bry sig om. Folk kommer alltid ha nått att säga till om när man skaffar barn! Helt sjukt vad folk ska bry sig om allt! Ja gillar naemi och det passar ju eran lilla docka så bra :)

2011-08-28 @ 10:00:53
Postat av: Johanna

Naemi är ett jätte fint namn :) .. det passar eran söta lilla flicka <3 . och jag håller med hon som komentera först " inte alltid kul när man är 5 johanna i klassen" ? .. Naemi är ett jätte fint namn :)

2011-08-28 @ 11:22:43
URL: http://mammatillmelissa.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin flicka - fint namn :) var har hon

Fått Ellen och Madeleine ifrån? Kram

2011-08-28 @ 12:16:20
Postat av: J- blivande mamma

sluta lyssna på alla nötter :D Naemi är super fint och det passar henne som handen i hansken :D Om man skall vara petig så är väl Tindra mer ovanligt för det finns inte med i almanackan ;)

2011-08-28 @ 13:07:47
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Naemi är ovanligt namn och jättefin namn tycker jag.

Dop klänningen finns mycket som kan titta via nätet eller fråga runt.

Men Anton hade sin pappas dopklänningen när han var bebis så Anton fick ärva det. :).

Hoppas att ni kommer hitta nåt.



Ha en toppen dag.

2011-08-28 @ 13:17:07
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Världens finaste namn till världens finaste flicka, så är det bara :)<3

2011-08-28 @ 15:39:55
URL: http://sandranyquist.blogg.se/
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Jag tycker att det är ett jättefint namn. Det passar er ursöta lilla tjej :)

Kram

2011-08-28 @ 16:49:11
URL: http://idacarlgren.blogg.se/
Postat av: anna

Naemi är ett gammalt, vackert namn som passar perfekt till er lilla tjej. Underbart med ett namn som inte alla har. Det finns tillräckligt många Emma, Maja och Elin. Jag vet en familj som har en flicka på två år och nyss fått en liten son.Deras barn heter Rut och Ture. Originella namn, kan tyckas. Men det passar dem som hand i handske. Välj namn som ni gillar, inte namn som andra anser vara de rätta...

2011-08-29 @ 11:22:38
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Syster Linda

Barnet gör ju namnet till sitt egna helt enkelt. Ska bli intressant när Metallica växer upp ;) (från filmen bröllopsfotografen)

2011-08-29 @ 17:56:57
Postat av: Carro från gamla FG 3

Supersöt tjej du har och jättefint namn. Hon är ju en dröm! lyckost dig. Hoppas att allt är bra och lycka till med dopet.



Kram Carro

2011-08-29 @ 22:00:07
Postat av: Camilla

SV Carro: Men tack så mycket, kul att höra från dig! =) Allt är bara bra, lever ett helt underbart liv med min sambo o dotter! Hoppas allt är bra med dig också! kramar

2011-08-29 @ 22:08:21
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0