Mina fina vänner!

Igår eftermiddag så åkte jag till min vän Tess som bor i Göteborg och där var även Louise, det va så mysigt att träffa dom båda! Blev mycket bebisprat och gamla minnen. Tess plockade fram kort från gymnasietiden och gud vad man skrattade. Vad hade vi på oss?? och jag hade min fina räls oxå.. hahaha.. ska se om jag kan hitta några gamla kort jag med. Det är verkligen roligt att minnas tillbaka! =)
Fick i alla fall jättefina presenter från dom och från Åsa som hade skickat med Louise ett paket.
Tre jättefina bodys från Louise! =) Köpta i Manchester!
En jättefin body från Tess, från den affären som hon jobbar i som heter Duns som ligger på prinsgatan i Göteborg. Nästa gång jag är nere i Göteborg ska jag besöka den barnklädesaffären, de gör ekologiska barnkläder med mycket färger och tryck. besök deras blogghttp://www.duns.blogspot.com/ Få passa på att göra lite reklam! =)
Ett par jättefina skor från Åsa! jag som älskar "bling bling"! Också från Manchester! =)
Tack så jätte jätte mycket till er alla tre, blev verkligen jätte glad!
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Bella

va roligt att du gillar mina tips! :) Hoppas nappflaskan funkar bra om du köper den. Allt funkar ju inte för alla men det har funkat för oss :)

2011-04-17 @ 20:24:20
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Jennifer Täng- miss dee

Tack skruttan, glad påsk på dig med !!

2011-04-23 @ 10:15:57
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0