Föräldrargrupp

Hej underbara!
Idag är det den 5 april så idag fyller min farmor år, så bäst och ringa och gratta henne idag!
Vad som mer händer idag är att föräldrargruppen ska börja, det ska bli så himla roligt, det är en sak jag sett fram emot enda sen dagen jag blev gravid. Ska bli att träffa andra som ska bli föräldrar! Mycket skoj!
Tänkte jag lägger upp lite nya magbilder. Idag går jag in i v.31 (30+0) Tiden går så himla fort!
Man står lite snett när man ska försöka att ta magbilder själv med webbkameran, men dessa få duga ;)
Ser ni att jag har en mörk rand över magen? och att min navel står ut??
Vad tror ni, en pojk- eller flickmage?
Nu är det bäst jag skynda mig att plocka iordning lite här hemma, för om en stund kommer söta Alexandra hit, jag ska plocka ut hennes extensions sen ska vi se om vi hinner luncha nått tillsammans. Sen starta föräldrargruppen! =)
LOVE
Camilla

Kommentarer
Postat av: Jennifer Täng - miss dee

super fin mage camilla :) gud jag tycker det är så ssvårt med vad som är vad, typisk tjej, typsik kille :p Jag har inte fått ngn rand ännu, när kom din ?du har allafall en väldigt söt mage :)

2011-04-05 @ 11:02:41
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Bella

Ser lite ut som min mage så jag tror pojk men randen fick inte jag föräns efter fl. Men man vet aldrig va de kan ligga där inne:)

2011-04-07 @ 23:04:38
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Anonym

fast när jag kollar på mina bilder e du mycket mindre än mig! Ungefär som jag var i vecka 21. liten o söt sak därinne :)

2011-04-07 @ 23:08:38
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0