Söndag

Idag är Jespers mamma barnvakt åt Naemi. Så då passar vi på att greja för fullt här hemma. Jesper håller på med badrummet och jag har rensat ut garderoberna. Gud vad mycket kläder man ha men som man aldrig använder. Nu har jag bara sparat det som jag använder och inte en massa "bra att ha om ifall kläder" ni vet... :D

Vi har äntligen beställt badrumsmöblerna. Kommer att bli högblank i vitt tvättställ och ett liknande väggskåp och såklart en STOR spegel. Kaklet o klinkerna beställer vi på måndag! Det blir vitt på väggarna och golvet blir i en grå/brun ton som heter chocolate! Låter väl inte fel :P

När jag kommer hem från spanien ska jag börja leta efter fina handdukar, badrumsmatta, tvåpump, doftljus osv. Ska bli så roligt att få inreda på badrummet när det är färdigt! :D Funderar på dessa handdukar från missoni, vill nog ha en färgklick därinne nu i höst! :D


Kommentarer
Postat av: Bella

Låter som att badrumet blir stilrent och fräscht! Så nyfiken på att se resultatet :)

Svar: Ja, jag hoppas det blir bra! Så svårt att veta när vi köper grejer från olika ställen och försöker pussla ihop det, men blir nog bra trots allt! :D
CAMILLA

2012-09-18 @ 14:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0