Tisdag

Hej fina läsare!
Hoppas er tisdag varit bra!
Idag har jag tränat mycket! Härligt härligt!
Började att träffa upp Katarina och Johanna för en långpromenad med barnvagnarna och vi fick putta på ordentligt för att köra i alla snö som kom igår kväll/inatt. Så våra ben var helt slut efter promenaden. Sen gick vi upp till mig för lite bus och fika. Lika mysigt att träffa tjejerna och deras söner är helt underbara!!! Längtar redan tills nästa vecka när det är playdejt igen...eller mammadejt som vi döpte om det till eftersom det är nog vi som har roligast. haha..
Sen ikväll var jag på gymmet med Alex och Bella. Idag såg vi alla tre till att ta i ordentligt, vi var riktigt grymma!! Imorgon kan jag nog räkna med en rejäl träningsvärk. hihi... men skönt det!!
Känns så himla härligt att kommit igång med träningen och det känns som man får så mycket energi och känner sig både piggare och gladare!!!

Naemi har varit väldigt gnällig igår och idag. Men så kände jag idag att det var en liten tand på väg upp så det är ju inte så konstigt att hon varit det. Måste ju göra ont när de växer. Stackarn... :( Hoppas nu att den kommer upp ordentligt så det inte avstannar och håller på.
Annars är hon världens sötaste och bästaste tjej! Man får alltid så många leende och skratt utav henne varje dag och det är så underbart!!! Hon har inte riktigt kommit på ännu hur hon ska krya men hon tar ju sig fram ändå med att dra sig fram och putta på med benen. Så nu får man vara på sin vakt för snabb är hon när det är nått hon verkligen vill ha som t.ex. sladdar och mobilen. Ja, så när hon är vaken är det inte en lugn stund man får! haha...

Det här busfröt gör mig så LYCKLIG!!!!
Mamma älskar dig Naemi <3

Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

hailey tackar så mycket :D gud vad söt hon är !!

2012-01-10 @ 21:40:25
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Finaste prinsessan :)!

2012-01-10 @ 22:30:29
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: Frida-bebis på jäsning ♥

Så söt hon är ;)

2012-01-11 @ 10:18:51
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser

det var skönt, men mot slutet var jag bra trött :p

2012-01-11 @ 20:05:14
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0