Måndag

God morgon!!
Nu vecka och nya tag!!!
Idag var jag och fixade mitt gymkort, det var en kampanj som började idag så det var perfekt!! Nu är jag bunden två år så nu måste jag verkligen se till att träna. Ska betala 299kr i månaden, då ingår gym, pass och så kan jag träna på vilken ort jag vill. Super, för då kan jag ju träna i Trollhättan nån gång efter jobbet dessutom!
Fick också en träningsväska, vattenflaska, handduk, solkort och gratis biljetter som jag kan ge vänner. (så jennifer nu få du följa med mig nån gång) hihi...
Idag ska vi iväg på en spännande grej!!! Dock är det hemligt än men ni kommer att få veta inom kort. =)
Sen kommer Sandra hit och hälsa på och sen blir det en sväng ner till gymmet idag också. Ska passa på att sola, är så blek nu efter vintern så det gör nog gott att få lite färg så man känner sig lite piggare! =)

Förresten jag har alltid tyckte det varit roligt att läsa Tyras blogg eftersom hon skriver mycket om mode och om sitt företag mm. men vad har hänt nu??? Har det blivit en hästblogg istället??? Nej orkar läsa om hästar hit och hästar dit, hoppas hon snart börjar uppdatera som vanligt snart igen. För de senaste har jag bara blivit besviken när jag gått in på hennes blogg. Vill ju se dagens outfit, mode och trender INTE läsa om att hon rider och mocka skit.. hahaha....
Vad tycker ni är det hiss elle diss att hon börjat skriva mer om hästar???

Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

hiiiiissss ;) ;) men förstår vad du menar :)



vilket kanon erbjudande :D klart du kommer hålla igång, nu är ni tre med så det kommer bli kanon :) sola är aldrig fel, skall nog köpa hem ngn selftanning som ger en succesiv färg :)

2012-01-09 @ 15:19:13
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Frida-bebis på jäsning ♥

Va härligt att ha skaffat det se nu till att avsätta ett par timmar i veckan för träningen för man mår sååå bra! Man blir piggare och orkar mer när man tränar.



Vet inte vem Tyra är men kan ju vara lite trist att bara läsa om samma hela tiden.



Ha en bra tisdag gumman



Kramis

2012-01-10 @ 07:34:29
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag gillar tyras med. Kanske lite mer än innan men förstår dig som inte är intresserad av hästar :)

2012-01-10 @ 18:29:21
Postat av: Kattis

Hej Milla <3 Nu har ajg besökt din blogg.. Så fin å massa intressanta saker att läsa om ;)

Vi ses imorrn min sköna..

Kramar Katarina

2012-01-10 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0