Members

Members är så grymt bra!!!
Idag shoppade jag nya snygga underkläder från Wonderland på members. Priserna var från 19kr, fanns både underkläder och bikini. Billigt och bra och snygga dessutom!! Säg till om ni vill ha en invite från mig, då får ni även 50kr att handla för!
Sen har de även humanity armband till bra priser, från 159:- Dom är så fina, jag har ett brunt men skulle inte tack nej till ett rosa =) Gå in och titta, finns massa fina färger att välja på!
Fick förresten hem skor förra veckan som jag beställde därifrån, grymt snygga. Dom kostade bara 139kr/st. Helt galet bra rabatt dom har!!! =)

Idag har jag och Naemi en slappdag. Lillan är förkyld och har slemhosta så vi håller oss inne. Fick lite besök utan hennes faster och kusiner nyss. Så mysigt!! Det gillar vi! <3
Hoppas ni har en fin dag! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0