Emmaljunga håller vad dom lovar!

Idag är Naemi 10veckor gammal och det har vi firat med att först luncha med finaste Johanna på cafét och sen vidare på babymassage, så mysigt!!! Andra gången vi var på babymassage nu och man märker att hon gillar det!



Jag promenerade upp dit idag då det var varmt och strålande solsken men när jag skulle gå hem så regnade det lite men eftersom jag bor väldigt nära,  tar väl typ 5-7min och gå så började jag traska hemåt men det skulle jag sent glömma för när jag bara hade gått några meter så kom det ett vattenfall från himlen, jag blev verkligen helt genomblöt och smart som jag är så hade jag glömt regnskyddet till vagnen hemma, men märkte att Emmaljunga citykorg håller vad de lovar för det regnade inte in någonting, vattnet rann av på tyget! I alla fall fick gömma mig under ett träd och när det började lätta fick jag springa tillbaka igen och ringa Jesper så han fick hämta oss. När jag kom hem och tog av mig kläderna så var verkligen allt blött t.o.m. in till trosorna.. hahaha... Men som sagt Emmaljunga håller vad dom lovar!!!
Såhär såg det ut (bild från google)
bästa vagnen, behöver ju inte ens regnskyddet!!! hahah... ;)

Kommentarer
Postat av: mrs Reinhold - blivande mamma

testa på :D jag hoppas kitet kommer snart :D är redan ivrig att testa !!



hoppas att ni får det bra i helgen :D



massa kramar

2011-09-01 @ 18:33:03
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Nää har inte upplevt som du men har gjort kejsarsnitt för jag hade värk i fyra dagar o fick ej riktigt sömn så sen slut orkade jag ingenting att krysta eller nåt. Jag var annan värld o det gick ej pratar med mig o jag sade flera gånger att jag orka inte längre o vill gör kejsarsnitt o fick det till slut så mådde jag väldigt bättre o var klart i huvudet. Annars så mådde Anton toppen o det var jag som hade problem. :-)

2011-09-01 @ 18:54:51
URL: http://lillapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0